امير كسرا امير كسرا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

كسرا وروجك دوست داشتني شایان شیطون دوست داشتنی

10 ماهگي

1392/2/7 12:09
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ي من باورم نميشه كه تو الان 10 ماهه شدي چقدر روزها داره تند ميگذره وقتي ميخندي بازي ميكني همش تو دلم ميگم خدايا پسرم هميشه شاد وسلامت باشه ، امروز براي مراقبت 9 ماهگي بردمت درمانگاه ماشاا... ماشا... خوب رشد كردي وزنت هم به حالت نرمال رسيده حالا ديگه 9 كيلو شدي قد ودور سرت هم خوب بود امروز از صبح كه از خواب بيدار شدي مدام داري دست ميزني (دس دسي دس دس دسي) تازه اين كارو ياد گرفتي بابا هم هر شب خواب ميبينه كه تو راه ميري حالا بايد ديد خواب هاي بابا كي تعبير ميشه نيس كه الان كم شيطنت ميكني واي از روزي كه راه بيافتي ............راستي راستي راستي ... چهار روز پيش تا دو تا دندوناي بالاتم درآومد .

مراسم شكر بارون

 

امشب شام كسرا پلو داريم 

 

 

 

ملوان زبل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رادمهر
24 اردیبهشت 92 13:40
سلام فریده جون خوبی ماشاله پسرت چه بزرگ و ناز شده خیلی خوشحالم خدا رو شکر
مامان اریان
3 اردیبهشت 93 15:25
چه عکسایه جالبی توقابلمه گرفتی من تازه وب ساختم به وب منم سر بزن من شمارو لینک میکنم