امير كسرا امير كسرا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

كسرا وروجك دوست داشتني شایان شیطون دوست داشتنی

تولد يك سالگي

1392/5/14 18:12
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام يدونه ي من تولدت مبارك عزيز دلم امروز اولين سالگرد تولدته انشاا... 120 ساله شي پسرم تو همه ي وجود من و بابايي يكساله كه زميني شدي با ورودت به زندگيممون رونق دوباره دادي

روزی که به دنيا آمدی هرگز نميدانستی زمانی خواهد رسيد که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنيا برايش زيباتر است !
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …

نيما يوشيج در جشن يك سالگي پسرش نوشت : پسرم !يك پاييز ،يك زمستان،يك بهار ويك تابستان راديدي ! ازاين پس همه چيز جهان تكراريست جز مهرباني...

 

 

بقيه عكسها در ادامه مطلب 

اين عكسو دقيقا تو همون لحظه ي تولدت گرفتم مثل هميشه مشغول خرابكاري بودي

 يه تولد كوچولو برات گرفتيم من كه خيلي خسته بودم ونتونستم عكس خوبي ازت بگيرم بابا هم كه حواسش به اين چيزا نيست ديگه به كوچولويي خودت ببخش چون عكسها خوب نشده تو وب نميذارم

 

 

بعد از تولد

يك ماهگي

2 ماهگي

3ماهگي

4ماهگي

5ماهگي

6ماهگي

7ماهگي

8 ماهگي

9 ماهگي

10 ماهگي

11 ماهگي

12 ماهگي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

امید حقیقی‌(دوست دوران دانشجویی اقامجتبی تا امروز‌)omidy23@yahoo.com
7 مرداد 92 9:19
سلام امیدوارم حالتان خوب باشد تولد امیر کسری راتبریک می گویم
مامان آروین
20 مرداد 92 3:36
سلام گل پسری تولدت مبارک
ایشالله داماد بشی .
بدو شمع ها رو فوت کن 1000 سال زنده باشی یه عاااااااااااااااااااااااالمه بوس


ممنون عزيزم
مامان رادمهر
27 مرداد 92 14:41
سلام فریده جان و کسری خوشگل تولدت مبارک عزیزم 1200000000000000000 ساله بشی خوشگلم . مبارکککککککککککککککککککککککک باشه