امير كسرا امير كسرا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

كسرا وروجك دوست داشتني شایان شیطون دوست داشتنی

3 در 1

1392/3/4 13:09
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم دوباره دير اومدم راستش پريروز يعني سي ويكم كه تولد بابا بود ميخواستم برايت پست بزارم ولي يه ويروس لعنتي اومد سراغ شما و دو روزي مريض بودي البته شديد نبود ولي خوب سرحال نبودي ديروز بردمت دكتر الحمدا... بهتر شدي يه تولد مختصر وخودموني برا بابا گرفتيم

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

گلم امروز تولد 11 ماهگيت هم هست ببين چه مامان زرنگي داري 3 تا مناسبتو يه باره مينويسه براتلبخند

اگه كيكش كج وكوله شده ببخشيد اينو خودم درست كردم ومبتديم

در ضمن امسال اولين ساليه كه پدر ميشي روز پدر هم مبارك

 

کارت پستال درخواستی طراحان

عزيز دلم 11 ماهگيت مبارك

گل در ميان گل ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

asal
2 خرداد 92 16:23
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم اگه اشکالی نداره هر وقت اومدید وبم با نظر بگید لینک کردم که منم لینکتون کنم اینم ادرس وب من :www.asaljj.niniweblog.com در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ و اون جا نظر بدید باشه ؟ و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اون جا هم نظر یادتون نره اینم ادرسش :www.asalweblog.niniweblog.com . عسل 12 ساله منتظرم هااا
بهی
4 خرداد 92 11:52
سلام دختر عمو جون. چه نوه عموی نازی دارم ماشالا ولی عکس اولین روزی ک ب دنیا اومده رو نذاشتی. فکر کنم من داشته باشم. ایشالا که تا همیشه زیر سایه مامان و بابای خوبش باشه و موفق باشه