امير كسرا امير كسرا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

كسرا وروجك دوست داشتني شایان شیطون دوست داشتنی

خاطرات پاييز

1391/8/27 18:50
303 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مي دوني پارسال اين موقع اندازه يه بند انگشت بودي دقيقا پارسال همينروز يعني 27 آبان من تست بارداري دادم و فهميدم دارم مادر ميشمقلب يه روز به ياد موندني كه هيچ وقت فراموش نميكنم پدربزرگ من تازه 10 روزي بود كه فوت كرده بود وهمه داغدار بوديم ولي اين خبر هممونو خوشحال كرد مخصوصا من وبابا ، وقتي اين خبر رو به ماماني گفتم خيلي خوشحال شد ازش خواستم فعلاً به كسي نگه ولي هنوز 2 ساعت نشده بود كه خاله حميده وفاطمه ومعصومه وپريسا فهميدن پست سر هم زنگ ميزندنو تبريك ميگفتن تعجبمن سر كار ميرفتم به خاطر همين ميخواستم اين خبر به همكارام نرسه آخه اونوقت معذب بودم ولي با اين حال تا آخر 5  ماهگيم خبر به محيط كارم نرسيد وكسي نفهميد تااينكه خودم بهشون گفتم .

گلم خيلي شيطون شدي شيرتو كامل نميخوري تاسير بشي دوتا ميك ميزني وشروع ميكني به خنديدنو وبازيگوشي كارهاي خطرناكي هم بلد شدي تا سرتو ميذارم رو بالش يهو قل ميخوري ودمر ميشي يه موقه دست زير تنت ميمونه يه موقع صورت ميافته روبالش ونميتوني نفس بكشي ، خلاصه بايد خيلي مواظبت باشم وقتي باهات حرف ميزنم تو هم شروع ميكني به سخنراني اقه قه قه ميكني گاهي وقتها ماما ماما ميگي اينقدر شرين شدي كه اسمتو گذاشتم شكر آقا ماچ.

امروز دايي عليرضا اومد خونمون باهم رفتيم پارك تا چند تا عكس ازت بگيرم آخه بابا دير مياد و اونموقع هوا تاريك شده ديگهماچ توخواب بودي بيدارت كردم وبردمت به خاطر همين همش اخم كرده بودي درختا خيلي قشنگ شده بودن من پاييزو خيلي دوست دارم ، منو بابا هم تو پاييز اردواج كرديم 

پاييز

پاييز

كسرا تو بغل دايي علي رضاپاييز

پاييز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)